Saknar elbilar

Posta utan konto!

Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!

Registrera Logga in

beme6

Ny medlem
Jag har kört Volvo i 49 år (för närvarande V90 T6) och varit nöjd med detta. Nu funderar jag på att byta till elbil, men Volvo har inget vettigt att erbjuda. Det är bara EX90 som är officiell. Jag frågade en återförsäljare av Volvo som sa att EX90 inte kommer att finnas i butik för påseende innan 2024! Eftersom jag INTE vill ha en SUV har alltså Volvo (eller Polestar) inget att erbjuda! Dessutom vill jag inte gynna kinesisk styrda bolag.

Jag känner mig därför, med sorg i hjärtat, tvungen att lämna Volvo om jag skall ha en elbil motsvarande V90 utan kinesiskt ägande. Konkurrenter till Volvo har redan idag modeller motsvarande V90 på marknaden att köpa.

Vad gör Volvo Cars för att råda bot på dessa förhållanden?
 

xoxo

Ny medlem
lättlurade idioter går och köper elbilar Nu har vi elkris det kan de inte räkna ut varför---Jag hoppas att ni förstår att det här handlar inte om klimatet det handlar om en omställning där töntar har fått för sig att vi ska ha något nytt att de att behöva det säger jag Tack och Amen ta en moped Det kostar 25 före milen säger de och batteriet får man byta varannat år kostar mellan 5 och 10.000 räkna ut kilometer priset er eller mil priset jag skrattar så jag ligger dubbel till alla som har köpt elmoped snacka om obegåvade människor Varje gång jag ser eller hör en elbil så talar jag om för mina barn om vilka och ointelligenta människor som sitter bakom ratten
 
Topp