Problem med app och Carwings

Posta utan konto!

Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!

Registrera Logga in

Wejsling

Ny medlem
Jag har nyss köpt en Nissan Leaf begagnad och skulle vilja komma åt alla funktioner med app och så. I systemet är det fortfarande första ägaren från Norge som står kvar. Jag får bara felmeddelanden hela tiden. Finns det nåt knep nån känner till?
 

Wejsling

Ny medlem
Jag fick sjukt nog väldigt bra hjälp av Nissans kundservice med att komma igång. De kunde se att det hade att göra med simkortet i bilen så det tog några dagar men sen kom de tillbaka till mig per mail och nu funkar det. Dock är det inte 100% alla gånger och det tar tid att få fram laddstatus ibland och så. Dock helt ovärderliga funktioner känner jag; att kunna sätta på värme och kolla laddstatus!
 
R

Rättare

Gäst
Det stämmer inte.
Kontakta Nissan.
Dom kommer vilja ha bevis på att du är ägare av bilen (köpekontrakt med VIN-nummer, regbevis eller liknande).
Då kommer Nissan kundtjänst att "släppa VIN-numret fritt" så att du kan registrera dig.

(ja, jag vet att det är en gammal tråd, men ett så uppenbart felaktigt svar kan inte få stå oemotsagt, kanske kan det hjälpa någon annan som söker samma svar som jag själv sökt)
 
Topp