elbil.forum24.se nere

Posta utan konto!

Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!

Registrera Logga in

Per

Administratör
Forumpersonal
elbil.forum24.se har nu varit nere sedan innan sommaren och verkar inte komma tillbaka. Trist.

Missade dra ner en kopia på forumet i html, det borde varit enkelt.

Om någon sitter med en kopia så kan jag publicera den här på forumet. Hör av er i så fall!
 
M

Mats eriksson

Gäst
elbil.forum24.se har nu varit nere sedan innan sommaren och verkar inte komma tillbaka. Trist.

Missade dra ner en kopia på forumet i html, det borde varit enkelt.

Om någon sitter med en kopia så kan jag publicera den här på forumet. Hör av er i så fall!
 

Proj

Ny medlem
Jag laddade ner filerna från web archive och parsade dem för att kunna få informationen sökbar med en enkel frontend. Har kört det lokalt på min dator en tid för att hitta information till min Clio, men tänkte att någon mer kanske får nytta av det så nu går det att komma åt online. På grund av upphovsrättighetsfrågor kändes det bäst att kräva användarkonto för att nå informationen, så om man är intresserad kan man PMa mig för användaruppgifter. Namn och email behöver jag.

https://elbil.pjarts.se
 

Per

Administratör
Forumpersonal
Surfa via den går knappt. Väldigt många länkar funkar ej, testa själv.

Jag laddade ner filerna från web archive och parsade dem för att kunna få informationen sökbar med en enkel frontend. Har kört det lokalt på min dator en tid för att hitta information till min Clio, men tänkte att någon mer kanske får nytta av det så nu går det att komma åt online. På grund av upphovsrättighetsfrågor kändes det bäst att kräva användarkonto för att nå informationen, så om man är intresserad kan man PMa mig för användaruppgifter. Namn och email behöver jag.

https://elbil.pjarts.se
Trevligt du har PM! Antar du använda något verktyg för att sätta ihop olika archivd datum till en?
 

Proj

Ny medlem
Trevligt du har PM! Antar du använda något verktyg för att sätta ihop olika archivd datum till en?
Jag har hittat några olika script för att ladda ner en hel domän från web archive. Minns inte vilket jag använde, men det tog lång tid och det blev massor av filer. Anslutningen stryps om du kör för många req/s så det kan vara lite knepigt.
 
Topp