Laddbox Chargeamps Halo lampa/belysning

Posta utan konto!

Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!

Registrera Logga in
A

Andreas

Gäst
Hej! Jag har beställt en elbil som dock dröjer till januari 2023. Jag har dock börjat kika på laddbox till hemmet under tiden.
Det lutar åt en Chargeamps Halo 3-fas då placeringen blir på infarten (en bra bit från huset) och ip-klassningen då känns tryggt. Jag har idag en stolpe med el för motorvärmare där (som mest används till den eldrivnahäcksaxen så det extra uttaget i Halo passar också bra om den gamla stolpen ska bytas ut.
I den existerande stolpen sitter det dock belysning som styrs av det omgivande ljuset. Jag tror sensorn sitter på huset men hur den kommunicerar med alla utelampor vet jag inte.
Jag vill gärna ha belysning där på kvällen och snyggast vore ju om man kunde utnyttja den inbyggda belysningen i Halo.
Jag mailade Chargeamps med en fråga om hur Halos inbyggda belysning fungerar men fick bara svaret att "den styrs från molnet".
Jag skulle vilja veta om det är en manuell på/av i en app? Eller kan den sättas att tändas/släckas vid vissa klockslag? Olika för olika dagar/årstider? Eller t.o.m. styras av den existerande sensorn på ngt vis?

Ngn som har en och kan svara?

Mvh

Andreas
 
Topp